دوره کمپ CCNA V3.0 سیسکو

دوره کمپ  CCNA V3.0 سیسکو

با گذراندن دوره CCNA به راحتی جذب بازار کار شوید.


اگر دانشجوی رشته کامپیوتر یا رشته های مرتبط هستید، آموزش CCNA را همزمان با تحصیل بگذرانید، تا بلافاصله پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شوید.



در این ویدئو به پاسخ تمام سوالاتتان پیرامون دوره CCNA می رسید




توضیحاتی راجع به دوره CCNA:

آموزش CCNA دوره CCNA دوره ای است 60 ساعته و بسیار کاربردی و شما با یادگیری مطالب آن، می توانید بلافاصله با همین دانش و مهارت یک ادمین سیسکو شوید.
برای تدریس و آموزش CCNA از تجهیزات واقعی سوئیچ و روتر سیسکو (رک سیسکو سماتک) استفاده می گردد.
در حیت تدریس دوره CCNA، کار با برنامه های شبیه سازی GNS3 و Packet Tracer آموزش داده می شود، تا دانشجویان بتوانند حتی پیچیده ترین سناریوها را در منزل تمرین کنند، تا به مطالب دوره CCNA مسلط شوند.
جزوه ارزشمند CCNA به رایگان در اختیار دانشجویان CCNA سماتک قرا خواهد گرفت.
با گذراندن دوره CCNA برای شرکت در آزمون بین المللی CCNA آماده می شوید و نیازی به گذراندن دوره های آمادگی آزمون ندارید.
با گذراندن آموزش CCNA در سماتک، می توانید به راحتی در آزمون استخدامی شرکت های بزرگ و معتبر مانند پارس آنلاین و شاتل قبول شوید.



در این ویدئو مهندس فرزاد حیدری مدرس دوره های مهندسی شبکه سماتک در مورد نسخه جدید CCNA توضیحاتی ارائه می نمایند.





Alert-CCNA

برای رزرو  دوره CCNA  می توانید از طریق این فرم اقدام کنید:






دانلود جزوه CCNA:

برای دانلود جزوه ccna استاد فرزاد حیدری، کافی است ایمیل خود را در فرم زیر پر کنید و روی دانلود می کنم کلیک کنید. پس از کلیک کردن بلافاصله به صفحه دانلود جزوه ccna هدایت خواهید شد.


جزوه CCNA




اهداف دوره CCNA:

در انتهای دوره CCNA دانشجويان کلاس CCNA قادر خواهند بود:

• فرآیند کلی ارتباطات در شبکه ها را براساس مدل مرجع سیستمهای کامپیوتری(OSI) درک کنند و بیاموزند که استفاده از این مدل و مدلهای مبتنی برآن مانند TCP/IP چه بهبودهایی در درک بهتر عملکرد شبکه ها و همچنین سازگاری بین محصولات سازندگان مختلف ایجاد می کند.

• با مدل کاربری TCP/IP و پروتکل های اصلی این مدل آشنا شوند و درک کنند هرکدام از لایه های این مدل چه نقشی در فرآیند ارتباطات دارند.

• با انواع اتصالات و کابلهای شبکه جهت اتصال دستگاههای مختلف شبکه آشنا شوند.

• بادستگاههای اصلی شبکه ها و ویژگیهایشان آشنا شوند و نقش هرکدام از آنها در فرآیند ارتباطات درک کنند.

• با پروتکل اصلی ارتباطات در شبکه های با گستردگی جغرافیای محلی(اترنت) آشنا شوند و مشکلات ناشی از افزایش ترافیک در شبکه را تشریح کنند و چگونگی حل این مشکلات را با استفاده از تکنولوژی سوییچینگ توضیح دهند.

• با مفاهيم Cloud و SDN آشنا شوند.

• با محیط خط فرمان دستگاههای شرکت سیسکو شامل سوییچ و روتر آشنا شوند و شیوه اعمال تنظیمات عمومی و نحوه کاربری از این محیط را فرابگیرند.

• با مفهوم شبکه های مجازی (VLAN) و انواع موضوعات مرتبط آشنا شوند و شیوه انجام تنظیمات درباره این مفاهیم را در محیط CLI فرابگیرند.

• با پروتکل های ISLو IEEE802.IQ و کابرد آنها در شبکه سوییچینگ و نیز تفاوتهای این دو پروتکل و نحوه تنظیمات آنها در محید CLI را بیاموزند.

• با پروتکل های DTP و VTP آشنا شوند و قادر باشند تا از طریق این پروتکلها امکان اشتباه و همچنین حجم کاری مدیر شبکه را کاهش دهند.

• با مفهوم Loop در شبکه های سوییچینگ آشنا شوند و شرایط و دلایل به وجود آمدن آن را درک کنند و فرا بگیرند چگونه پروتکل STP قادر به حل این مشکل در شبکه ها است.

• نحوه ارتباط یک به یک بین شبکه های مجازی (VLAN) را بیاموزند و قادر باشند تنظیمات مربوطه را در محیط CLI انجام دهند.

• با مفهوم Aggregation(تجمیع) در شبکه های سوییچینگ آشنا شوند و نحوه اعمال تنظیمات را در این مورد در محیط CLI بیاموزند.

• با انواع اتصالات روترها و دلایل آنها آشنا شوند و فرابگیرند چگونه این تنظیمات را در محیط CLI اعمال کنند.

• با جدول مسیریابی و مفاهیم اولیه مسیریابی آشنا شوند و تفاوتهای آن را با ارتباطات در شبکه های سوییچینگ توضیح دهند.

• نحوه تکمیل جدول مسیریابی روترها و شیوه انجام این تنظیمات در محیط CLI را به روش استاتیک فرا بگیرند.

• ضرورت استفاده از پروتکلهای مسیریابی و تفاوت های آنها را بیاموزند.

• نحوه عملکرد و راه اندازی و نگهداری و عیب یابی پروتکل RIP را برای نسخه 2 بیاموزند.

• نحوه عملکرد و راه اندازی و نگهداری و عیب یابی پروتکل OSFP را بیاموزند.

• نحوه عملکرد و راه اندازی و نگهداری و عیب یابی پروتکل EIGRP را بیاموزند.

• با مفهوم لیستهای کنترل دسترسی (Access-List) و مفاهیم مربوطه و شیوه انجام تنظیمات و اعمال آنها را بیاموزند.

• با مفهوم و ضرورت ترجمه آدرس های شبکه NAT آشنا شوند و نحوه اعمال و نگهداری این تنظیمات را روی روترهای شبکه بیاموزند.

• نحوه راه اندازي پروتكل هاي EIGRP,OSPF,RIP بروي بستر IPv6 را بياموزند.

• با مفاهيم VPNو DMVPN آشنا مي شوند.





نظر دانشجویان دوره CCNA سماتک:

مانی رضایی راد - اخذ مدرک بین المللی

آموزش CCNA سلام، عکس بالا، مدرک CCNA من هست که پارسال بعد از طی کردن دوره 60 ساعته آن زیر نظر استاد حیدری و پس از آن سفر به چین و دادن امتحان بین المللی کسب شد. لازم به ذکر هست که پیش از گرفتن این مدرک، دوره های +A+، Network و CCNA و پس از آن دوره CCNP را در سماتک گذراندم.





هامون حنیفه پور - پیشرفت شغلی

آموزش CCNA به نام حق
اولین روزی که وارد سماتک شدم هیچ دیدگاهی نسبت به روزی که الان هستم، نداشتم. من مدرک کارشناسی ICT دارم. یکسری کلاس­های مربوط به شبکه، اما نه چندان اصولی را گذرانده بودم. تا با یکی از دوستام تصمیم گرفتیم دوره­های سیسکو را شروع کنیم. بعد از کلی فکر به این نتیجه رسیدیم که کجا بهتر از سماتک؟ وقتی وارد سماتک شدم در یک شرکت IT به عنوان کارشناس فیلترینگ مشغول بکار بودم. بعد از اتمام دوره­های CCNA و CCNP به عنوان Admin شرکت انتخاب و به کار خودم ادامه دادم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم شانس خودم را برای امتحان CCNA بین المللی امتحان کنم. سپس شروع به مطالعه کردم و در تاریخ 03 دسامبر 2015 موفق به کسب مدرک بین المللی CCNA با امتیاز 941 شدم.
چند روز بعد از دریافت این مدرک در شرکت ریلی رجا به عنوان کارشناس شبکه استخدام شدم.

میلاد قیصری - داستان موفقیت من

آموزش CCNA دیدم خاطرات دوستان رو گذاشتید، گفتم داستان خودم رو هم نقل کنم. تابستان سال ۹۰ ،وقتی شرکت سماتک برای گذروندن دوره CCNA استاد عزیزم مهندس هاکوپیان توسط یکی از دوستانم بهم معرفی شد، بعد از کلی پرس وجو و تحقیق بالاخره ثبت نام کردم. توی این دوره که هفته ای جلسه برگزار میشد، دید فنی و تخصصی من به مباحث شبکه بکلی تغییر کرد و تازه متوجه شدم ابتدای راه متخصص شدن کجاست. البته تجربه و تخصص استاد بزرگوار این دوره (مهندس هاکوپیان) کاملا در این زمینه تاثیر گذار بود. من اون موقع ۲۳ سالم بود و یه جوون دنبال تخصص و هیجان کاری بودم ولی نمیدونستم از کجا و چطور شروع کنم. اولین قدم تخصصی من که با این آموزشگاه برداشته شد باعث شد که من کانال خودم رو برای ورود به دنیای پر هیاهوی مهندسی شبکه پیدا کنم. همون قدم اول و البته تلاش های بعدی خودم و راهنمایی های استادهای عزیزم هم باعث شد تا الان به عنوان کارشناس عملیاتی-فنی در یکی از بزرگترین و مهمترین سازمان های کشور باشم. موفق باشید




مراحل و روش های ثبت نام برای آموزش CCNA:

روش اول: ثبت نام آنلاین

شما می توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام آنلاین در وب سایت سماتک به صورت آنلاین ثبت نام کنید. ابندا درس مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس به انتهای صفحه رفته و روی دکمه نارنجی ثبت نام آنلاین کلیک کنید. (اگر دانشجو هستید در کادر کد تخفیف کد d5 را وارد نمایید تا تخفیف 5 درصدی دانشجویی را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که کارت دانشجویی معتبر را باید روز شروع کلاس به همراه داشته باشید. سپس در صفحه بعدی مشخصات خود را وارد نموده و به صفحه بانک منتقل می شوید و ضهریه را آنلاین پرداخت می کنید. پس از ثبت نام به روش آنلاین همکاران ما در واحد آموزش با شما تماس می گیرند تا مطمئن شوند روند ثبت نام مشکلی نداشته باشد.


روش دوم: ثبت نام از طریق کارت به کارت

اگر می خواهید از شرایط اقساط استفاده کنید می توانید نصف شهریه را به صورت پرداخت کارت به کارت واریز کنیدو مابقی شهریه را به صورت یک چک به تاریخ یک ماه پس از شروع دوره به همکاران ما تحویل نمایید.
شماره کارت سماتک:
6274121147618524
به نام سماتک بانک اقتصاد نوین


روش سوم: ثبت نام حضوری

در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری ثبت نام کنید. آدرس سماتک: سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی، پلاک 370 می باشد. تلفن: 88738394. اگر نام سماتک را با "گوشی تلفن همراهتان" در گوگل جستجو کنید می توانید با فشردن دکمه Direction از امکانات Google Maps برای پیدا کردن مسیر رسیدن به سماتک استفاده نمایید.


روش چهارم: ثبت نام شرکتی

اگر می خواهید به عنوان کارشناس یک شرکت یا سازمان در دوره CCNA سماتک شرکت کنید و قرار است شرکتتان شهریه دوره را پرداخت کند، می بایست یک معرفی نامه برای سماتک ارسال کنید (فکس: 88526780) تا صورتحساب به نام شرکت شما صادر و ارسال گردد. مراحل ثبت نام شما با مکاتبات اداری صورت می پذیرد.




فرزاد حیدری کیست؟

معرفی مدرس دوره های سیسکوی سماتک، مهندس فرزاد حیدری

دوره CCNA مشاور و طراح شبکه های لینوکس و سیسکو
تدریس 3180 ساعت CCNA در سماتک
تدریس 2500 ساعت CCNP در سماتک
دارای گوهینامه های بین المللی:
CCNA Routing and Switching، CCNP Routing and Switching، CCNA Data Center
CCIE Routing and Switching
 ITIL، LPIC-1، HP-UX
 





در این ویدئو استاد فرزاد حیدری مبحث Private VLAN از دوره CCNP را تدریس می کنند




برای مشاهده سرفصل کامل دوره CCNA کلیک کنید



آموزش CCNA
دانلود کتاب آموزش شبکه CCNA ICND1
انتشارات Cisco

آموزش CCNA
دانلود کتاب آموزش شبکه CCNA ICND2
انتشارات Cisco

از طریق لینک های زیر می توانید به صفحه هر یک از دوره های آموزش مهندسی شبکه دسترسی پیدا کنید

آموزش Network+
آموزش MCSE
آموزش CCNA