برگزاری دوره آنلاین برای 84 نفر

برگزاری دوره آنلاین برای 84 نفر

دوره 12 ساعته حاکمیت فاوا COBIT برای 84 نفر از پرسنل شاغل در سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد. شرکت کنندگان در این دوره آموزشی آنلاین 84 نفر بودند.

دوره آنلاین COBIT

شرکت کنندگان این دوره آموزشی معاونان، مدیران ارشد و میانی و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات کشور بودند. برخلاف تصور همگان از اینکه ممکن است آموزش آنلاین به قدر کافی دو سویه یا Interactive نباشد، اما نحوه تدریس منحصر به فرد دکتر هومن تصدیقی و سوال و جواب های پی در پی شرکت کنندگان تایید می کرد که دانشجویان از نحوه برگزاری دوره بسیار راضی هستند و  به تمامی سوالاتشان پاسخ مناسب داده می شود.

آموزش آنلاین COBIT حاکمیت فاوا
  

از سروران گرامی در سازمان فناوری اطلاعات به خصوص معاونان محترم این سازمان که در جریان برگزاری دوره بسیار فعال بودند و با پرسش سوالات به جا، در تدریس و تفهیم مفاهیم دوره با مدرس دوره دکتر هومن تصدیقی همراهی می کردند، صمیمانه سپاسگزاریم.


همچنین از همکاران دلسوز ما در مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز برای ایجادی بستری مطمئن و امن در طول برگزاری دوره آنلاین حاکمیت فاوا بسیار سپاسگزاریم.


آموزش آنلاین حاکمیت فناوری اطلاعات

به امید توانمندی سازمان فناوری اطلاعات و زیرساخت های فاوای کشور برای ارائه خدمات هرچه مفیدتر به مردم عزیز کشورمان و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات


آموزش آنلاین فاوا COBIT

روابط عمومی مرکز آموزش های تخصصی IT، سماتک

مرجع خبر: سماتک
تاریخ درج: 1394/06/01