خبر دوره های جدید سماتک

خبر دوره های جدید سماتک

عناوینی که به تازگی به لیست دوره های سماتک اضافه شده اند






دوره بازی آفرینی یا گیمیفیکیشن (Gamification)

مدرس: دکتر هومن تصدیقی
شروع از 15 دی

بازی آفرینی یا گیمیفیکیشن (Gamification) امروزه واژه ای شناخته شده ولی کمتر درک شده است. انجام بسیاری از وظایف سازمانی و مدیریتی و هدایت انواع تحول ها به کمک این تکنیک می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد. در این دوره هدف، آشنایی با چارچوب Octalysis جهت استفاده آن در فرآیندهای سازمانی می باشد.





طراحی داشبوردهای هوش تجاری با Power BI

مدرس: حمیدرضا بابازاده
شروع از 16 دی

در این دوره که بصورت کاملا کارگاهی برگزار می شود با جدیدترین ابزار طراحی داشبوردهای هوش تجاری شرکت ماکروسافت بنام PowerBI آشنا خواهید شد و نحوه ایجاد گزارشات نموداری و تحلیلی قدرتمند از طریق اتصال به انواع منابع داده ای را یاد خواهید گرفت.






دوره مقدمه ای بر User Experience Design

مدرس: فائزه بهمنی
شروع از 2 بهمن

در حال حاضر، User Experience Design از اهمیت فوق العاده ای در دنیای تجارت برخوردار است. به طور خاص، طراحان نرم افزار، طراحان گرافیک و صاحبان شرکتهای استارتاپی همگی به نقش کلیدی آن در موفقیت محصولات interactive پی برده اند. دپارتمانهای بازاریابی بیش از پیش پی برده اند که چگونه برندینگ، تعداد hit ها، نرخ بازگشت و رضایتمندی مشتریان تحت تاثیر usability یک محصول است. وجود یا عدم وجود یک Interaction Design حرفه ای می تواند یک شرکت را از عرصه ی رقابت خارج کند یا منجر به موفقیت بزرگ یک شرکت شود. این دوره با ارائه هر آنچه که یک طراح رابط کاربری در زمینه طراحی یک User Experience Design خوب و موثر نیاز دارد در این زمینه کمک خواهد کرد.






دوره Jira in Action

مدرس: یاسر کازرونی
شروع از 19 دی

اگر به دنبال یادگیری کاربردی:
- نرم افزارهای شرکت اطلسین برای راه اندازی Agile ALM - Application Lifecycle Management در تیم های توسعه نرم افزار (Software Development) می باشید.
- نرم افزارهای شرکت اطلسین برای ساده سازی مدیریت سرویسهای فناوری اطلاعات IT Service Management در تیم های پشتیبانی Support می باشید.
- نرم افزارهای شرکت اطلسین برای برنامه ریزی و پیگیری کردن پروژه های چابک و مدیریت پروژه (Project Management) می باشید.
- ابزارهای جیرا Jira، جیرا Jira سرویس دسک و استفاده کاربردی، مفاهیم به کار گرفته شده و امکانات تعبیه شده در آنها میباشید.
این دوره برای شما طراحی شده است.





ثبت نام در دوره های سماتک


ثبت نام آنلاین

شما می توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام آنلاین در وب سایت سماتک به صورت آنلاین ثبت نام کنید. ابندا درس مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس به انتهای صفحه رفته و روی دکمه نارنجی ثبت نام آنلاین کلیک کنید. (اگر دانشجو هستید در کادر کد تخفیف کد d5 را وارد نمایید تا تخفیف 5 درصدی دانشجویی را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که کارت دانشجویی معتبر را باید روز شروع کلاس به همراه داشته باشید. سپس در صفحه بعدی مشخصات خود را وارد نموده و به صفحه بانک منتقل می شوید و ضهریه را آنلاین پرداخت می کنید. پس از ثبت نام به روش آنلاین همکاران ما در واحد آموزش با شما تماس می گیرند تا مطمئن شوند روند ثبت نام مشکلی نداشته باشد.
تلفن ثبت نام: 88738394

تاریخ درج: 1397/10/11