فراخوان شرکت در نخستین جشنواره کارآفرینی پل

فراخوان شرکت در نخستین جشنواره کارآفرینی پل
این جشنواره، در شش رشته ICTو IT ، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و نانوتکنولوژی، هنر مدیریت و ... توسط انجمن بین المللی مدیران ایرانی و با همکاری گسترده ی فعالان و خبرگان عرصه ی کارآفرینی برگزار می شود.

تمامی صاحبان ایده های نوآورانه در رشته های مورد نظر و دانشجویان می توانند تا 30 بهمن ماه 1393 طرح های خود را در سایت جشنواره www.i-aim.org/ibridge بارگذاری کرده و در تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب نام و متخصصان عرصه های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات برتر انتخاب می شوند.

از ویژگی های انتخاب آثار برگزیده می توان به موضوع جدید و خلاقانه (حتی در ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ)، ارائه مناسب، رعایت اصول ارائه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمانبندی اشاره کرد که با توجه به این ملاک ها، هزینه کامل شرکت در همایش iBRIDGES شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی نامه به سفارت آلمان به 10 طرح برگزیده اول و کمک هزینه حضور در این همایش شامل بلیت رفت و برگشت، ثبت نام در همایش و معرفی به سفارت آلمان به بیش از 100 طرح برگزیده بعدی نیز اعطا می شود.

لازم به ذکر است با توجه به اهمیت این جشنواره، کارگروه مشورتی جشنواره پل به صورت هفتگی با حضور مدیران ارشد شرکتهای تکنولوژی، نهادهای صنفی و متخصصان کارآفرینی برگزار می شود که مسائلی چون تهیه سازوکارهای مناسب برای داوری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارآفرینی کشور مانند مراکز رشد، انکوباتورها، اسپانسرها و شرکتهای حامی برای انتخاب ایده‌های برتر تا کنون مورد بحث قرار گرفته است.

 رویداد iBRIDGES پس از برگزاری رویداد BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا و استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی، خرداد ماه سال آینده طی سه روز در برلین برگزار می شود و گروهی از مشهورترین صاحبان کسب و کارهای نو، سرمایه گذاران ریسک پذیر و مدیران ارشد شرکت ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر می پردازند.
تاریخ درج: 1393/11/05