استخدام 5 عنوان شغلی در رهنما

استخدام 5 عنوان شغلی در رهنما

هلدینگ رهنما استخدام می نماید


کارشناس شبکه

تو مسیر ریل‌های راه‌آهن یه نفر هست که مسئول تغییر خطوط و مراقب امنیت ریل‌هاست. به مامور امنیت راه‌های قطار «سوزنبان» میگن. کاری که کارشناس شبکه در شرکت‌های IT انجام میده هم یه جور مراقبت از امنیت ساختار شبکه‌ها و نظارت و پیشتیبانیِ سخت‌افزارها و نرم‌افزارها است. کارشناس شبکه ریسک‌های امنیتی از قبیل حمله‌ی هکرها و ویروس‌ها رو پیشبینی می‌کنه و برای مقابله با اون‌ها راهکارهای قابل اطمینان ارائه میده. سوزنبانِ شرکت‌های IT وظیفه‌ی به روز رسانی و ارتقای شبکه‌، گزارش خطاهای شبکه، توسعه، ارزیابی و نصب برنامه‌ها رو به عهده داره. علاوه بر این‌ها اون مسئول حفاظت از ارزش‌های اطلاعاتی سازمان از طریق محرمانه نگه‌داشتن اون‌هاست.
اگه در امور شبکه تخصص دارید، آدم مسئولیت پذیری هستید، توانایی برنامه‌ریزی استراتژیک دارید، به جزییات اهمیت می‌دید و دانش فنی خوبی دارید به ما ملحق بشید.


برنامه‌نویس اندروید

قصه‌ی پینوکیو رو یادتونه؟
داستان از جایی شروع می‌شد که پدر ژپتو با عشق شروع به ساختن یه آدمک چوبی کرد و اونقدر باورش داشت که بالاخره اون آدمک چوبی دست و پاشو تکون داد، جون گرفت و بعد از هزارتا بالا و پایین که زندگیش از سر گذروند،
تبدیل به یه بچه‌ی واقعی شد! ما فکر می‌کنیم کار برنامه نویس‌ها مثل کاریه که پدر ژپتو انجام می‌داد؛
اونا کد می‌زنن و از لابه لای کدها یه برنامه به دنیا میارن بعد اونقدر بهش پر و بال میدن و ازش مراقبت می‌کنن که تبدیل میشه به یه همراه همیشگی .همراهی که کاربرا دوستش دارن و می‌تونن روش حساب کنن. برای تکمیل تیم فنی ما دنبال برنامه نویس‌های حرفه‌ای اندروید می‌گردیم که توانایی کار با منابع اطلاعاتی خارجی و API رو داشته باشن،
زبان جاوا رو مثل زبان مادری از بر باشن، نحوه‌ی کار با Android SDK و Third-party Libraries رو بدونن، با Material design آشنا باشن و حداقل یه برنامه‌ی اندروید ساخته باشن و به react native مسلط باشیداگه همونقدر که پدر ژپتو به پینوکیو عشق می‌ورزید و ازش مراقبت می‌کرد، عاشق کدهاتون هستید و دلتون می‌خواد واقعی شدنشون رو ببینید ما بهتون کمک می‌کنیم رویاتون رو محقق کنید!


Front End Developer

تیم فنی ما دنبال یه برنامه نویس فرانت اند هست که بتونه به خوبی از پس ایجاد برنامه‌های تحت وب بربیاد، با بقیه‌ تیم‌ها تعامل مستمر داشته باشه و دریافت درستی از نیازهای اونا ارائه بده. ظرفیت‌های تغییر و توسعه‌ی محصول رو بر اساس نیازهای بازار در نظر بگیره، قدرت تحلیل و حل مساله داشته باشه و توی تیم طوری رفتار کنه که یار و بال بقیه باشه نه بار اضافه! ما معتقدیم یه برنامه نویس خوب، باید معمار خوبی هم باشه و با مفاهیم معماری،‌ نرم افزارهای چندلایه و مدل‌سازی آشنا باشه. خب البته معمار بودن کافی نیست، برای برنامه‌نویس حرفه‌ای بودن گاهی لازمه مهندسی کنید! چندتا از ویژگی‌های دیگه‌ای که توی این موقعیت شغلی بهش نیاز خواهید داشت رو در ادامه می‌نویسیم اما یادتون باشه که مهمترین معیار برای ما اخلاق حرفه‌ای، روحیه‌ی تیمی و مهارت‌های ارتباطی است! بقیه چیزها رو توی کار یاد می‌گیرید؛
مسلط به Front End و مفاهیم UI UX
مسلط به ، HTML ,CSS , jQueryو ...
مسلط به زبان جاوا اسکریپت
مسلط به طراحی responsive
توانایی ارائه ایده‌های خلاقانه برای رفع مشکلات و ارائه راه حل ترجیحا آشنا به git


Back End Developer

تیم فنی ما دنبال یه برنامه‌نویس جاوا ست که بتونه به خوبی از پس ایجاد و پشتیبانی برنامه‌های تحت وب و جاوا بربیاد، با بقیه‌ تیم‌ها تعامل مستمر داشته باشه و دریافت درستی از نیازهای اونا ارائه بده. ظرفیت‌های تغییر و توسعه‌ی محصول رو بر اساس نیازهای بازار در نظر بگیره، قدرت تحلیل و حل مساله داشته باشه و توی تیم طوری رفتار کنه که یار و بال بقیه باشه نه بار اضافه! یه جاوا کار خوب باید با معماری و روش‌های جدید آن مانند مایکروسرویس آشنا باشد .به مفهوم شی گرایی تسلط کافی داشته باشه.
با سیستم هایی که عملکرد و دسترسی بالایی دارند بتونه کار و نگه داری کنه وبا دیتابیس‌های رابطه ای و غیر رابطه ای آشنا باشد . چندتا از ویژگی‌های دیگه‌ای که توی این موقعیت شغلی بهش نیاز خواهید داشت رو در ادامه می‌نویسیم اما یادتون باشه که مهمترین معیار برای ما اخلاق حرفه‌ای، روحیه‌ی تیمی و مهارت‌های ارتباطی است! بقیه چیزها رو توی کار یاد می‌گیرید؛
تجربه کار با IDE ها و ابزارهای مختلف جاوا مانند Maven ،Ant – gradle
تجربه استفاده و آشنایی با مفاهیم Version Controlling و استفاده از ابزاری مانند Git , Subversion
آشنایی و تسلط به Spring frame work , JEE
تجربه ی استفاده از ORM مانند Hibernate, JPA
کار با تکنولوژی دیتابیس های غیررابطه ای مانند MongoDB , Cassandra …
تسلط به حداقل یک دیتابیس رابطه ای مانند Oracle , SQL server , MySQL
آشنایی با مفاهیم سیستم های عامل مانند Linux


برنامه نویس IOS

به نظر ما هر محصولی که به دنیا میاد، مثل یه نوزاد نیاز به مراقبت داره ؛ باید مدام چک بشه تا ایرادهاش رو پیدا کنیم ، هر روز برای بهبودش تلاش کنیم تا قد بکشه و کاربرا رو عاشق خودش کنه! کاربرهای IOS فکر می‌کنن که آدمای خاص، دقیق، ظریف و منظمی هستن، ما هم باهاشون موافقیم. برای همینه که دنبال برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای می‌گردیم تا برای کاربرای IOS بهترین تجربه رو رقم بزنن؛ برنامه نویس‌هایی که با چارچوب و مهارت‌های اصلی IOS و SDK آشنا باشن؛ تجربه‌ی کار با Version control tools رو داشته باشن، به زبان Swift مسلط باشن و بتونن با بقیه‌ی تیم‌ها در قالب اسکرام برای تحلیل، طراحی و پیاده سازی یه اپلیکیشن همکاری کنن .
اگه شما تجربه ساختن محصول در IOS رو دارید، مسئولیت پذیر و صبورید ، عاشق برنامه نویسی هستید و سرتون درد می‌کنه برای به دنیا آوردن ایده‌های نو ... بیشتر از این کاربرای IOS رو منتظر نگذارید؛ ما با کلی سیبِ گاز زده منتظرتون هستیم!
آشنایی با Design Patterns توانایی پیاده‌سازی و تسلط بر X-Code

رزومه‌تون رو از این راه به ما برسونید: rahnema.com


آشنایی با دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید

سماتک، نماینده انحصاری ATC Android در برگزاری دوره های آموزشی و امتحانات بین المللی اندروید (آندروید یا Android) در ایران می باشد. دانشجویان عزیز با گذراندن دوره استاندارد برنامه نویسی اندروید که در سماتک برگزار می شود، کتاب original شرکت ATC را در یافت می کنند و در صورتی که غیبت هایشان از 2 جلسه بیشتر نباشد گواهینامه حضور در دوره بین المللی را دریافت می نمایند. شهریه این دوره به همراه گواهی حضور بین المللی 800 هزار تومان در سال 95 می باشد.
دانشجویان می توانند با پرداخت 150 دلار امریکا در امتحان بین المللی برنامه نویسی اندروید شرکت کرده و گواهینامه بین المللی دریافت کنند و به عنوان Certified Android Application Development شناخته می شوند. برای مشاهده سرفصل کامل دوره و ثبت نام اینجا کلیک نمایید.


دوره های سماتک دوره های سماتک


عکس پایان دوره برنامه نویسی اندروید با تدریس امیرحسین تیموری

دوره های سماتک دوره های سماتک


برای دریافت آگهی استخدام به صورت pdf کلیک کنید:


استخدام برنامه نویس و مهندس شبکه



برای دریافت آگهی های استخدام از طریق ایمیل، فرم زیر را تکمیل کنید!