آغاز دوره های آموزش شبکه، دوره های برنامه نویسی و مدیریت IT

آغاز دوره های آموزش شبکه، دوره های برنامه نویسی و مدیریت IT

مزیت دوره هایی که قبل از نوروز آغاز می شوند:

مزیت دوره هایی که تا پایان سال آغاز می شوند، قیمت آنهاست. با توجه به اینکه هر سال با توجه به تورم اعلامی، ناچار به افزایش شهریه ها می باشیم، توصیه می کنیم در دوره هایی که شروع آنها قبل از سال جدید است ثبت نام نمایید. افزایش شهریه ها برای سال آینده بر اساس پیش بینی تورم حداقل 15 درصد خواهد بود.



لیست دوره ها:

دوره A+ Essentials + IT Technician

دوره A+ یک دوره 40 ساعته برای آشنایی با تکنولوژی های سخت افزار کامپیوتری می باشد. اگر فرق RAM DDR3 با DDR2 و یا فرق CPUهای Corei5 و Corei7 را نمی دانید، این دوره به شما کمک می کند شناخت جامعی از سخت افزار به دست آورید. این دوره با تدریس مهندس ناصر عرفانیان از سه شنبه 20 بهمن آغاز می شود. دوره A+ سه شنبه ها از ساعت 16 الی 20 برگزار می شود و شهریه آن 400 هزار تومان است.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره Network+ Boot Camp

دوره بوت کمپ فشرده Network+ دوره ای است برای کسانی که می خواهند به سرعت وارد دوره های MCSE و CCNA شوند ولی از دانش خود نسبت به مفاهیم شبکه مطمئن نیستند. در این دوره فشرده استاد فرزاد حیدری اطلاعات کاملی نسبت به مفاهیم شبکه های کامپیوتری و IP Addressing و IP Subnetting به دانشجویان ارائه می کنند. در واقع در این دوره فشرده تمام سرفصل های Network+ پوشش داده می شود. مزیت این دوره فشرده نسبت به دوره های دیگر Network+ در این است که با وجود اینکه ساعت برگزاری دوره تفاوتی نکرده است، شهریه آن 15 درصد کمتر از دوره های عادی است و کسانی که در این دوره شرکت می کنند یک تخفیف 10 درصدی هم برای دوره بعدی خود دریافت می کنند. پیشنهاد می کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید. این دوره از 24 بهمن آغاز می شود و از شنبه تا سه شنبه 9 الی 17 برگزار خواهد شد. از شرکت کنندگان پذیرایی نهار و میان وعده به عمل خواهد آمد.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره SQL Server 2014 Design

دوره SQL Design اولین دوره ای است که توصیه می شود به همراه دوره .NET Fundamentals برای ورود به دنیای برنامه نویسی گذرانده شود. در این دوره به دانشجویان آموزش می دهند که چه طور یک دیتابیس طراحی کنند و چگونه از دیتابیس های موجود اطلاعات مورد نیاز را استخراج نمایند. دکتر مازیار چیت ساز پرسابقه ترین استاد سماتک تدریس این دوره را انجام خواهند داد. این دوره از شنبه 1 اسفند آغاز می شود و روز و ساعت برگزاری آن شنبه ها 16 الی 20 می باشد. شهریه دوره SQL Design مبلغ 650 هزار تومان می باشد.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره بین المللی ATC-Android Development

سماتک تنها نمانینده رسمی ATC برای برگزاری دوره ها و امتحانات بین المللی در ایران است. بنابراین اگر قصد دارید یک توسعه دهنده اندروید بشوید این فرصت را از دست ندهید. استاد امیرحسین تیموری استاد رسمی و بین المللی ATC تدریس این دوره را برعهده دارند. به دانشجویانی که در این دوره بین المللی شرکت می کنند یک کتاب هارد کپی اوریجینال ATC Android و یک مدرک بین المللی حضور در دوره اعطا می شود. لازم به ذکر است اگر می خواهید در امتحان بین المللی هم شرکت کنید، این امکان از طریق سماتک میسر است و هزینه شرکت در امتحان بین المللی 150 دلار آمریکا می باشد. دوره ATC Android Application Development از جمعه 23 بهمن  آغاز می شود. این دوره جمعه ها 9 الی 13 برگزار می شود و شهریه آن 800 هزار تومان است.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره ASP.NET MVC 5

اگر می خواهید برنامه نویسی Server Side را در زمینه برنامه نویسی وب فرا بگیرید. ASP.NET MVC آخرین تکنولوژی مورد استفاده این حوزه است. بسیاری از سازمان ها و شرکت هایی که توسعه دهنده نرم افزار های تحت وب هستند، در حال حاضر از این تکنولوژی برای برنامه نویسی استفاده می کنند. دوره MVC توسط مهندس داریوش تصدقی تدریس می شود. این دوره روزهای پنج شنبه برگزار می شود و تاریخ شروع آن از 29 بهمن می باشد. شهریه دوره 650 هزار تومان است.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره Programming in C#1

برای کسانی که می خواهند یک برنامه تحت ویندوز یا به اصطلاح یک Windows Based Application تولید کنند، این دوره طراحی و اجرا می شود. استاد این دوره مهندس فرهاد شاهویر می باشند که سابقه تدریس بسیار زیادی در این حوزه دارند . دوره Programming in C#1 از 7 اسفند آغاز می شود و روز برگزاری آن جمعه ها از ساعت 14 الی 18 است. شهریه این دوره 550 هزار تومان است.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره Java Pack شامل دوره های Java SE 7 & Java EE 6

این دوره در قالب یک پکیج فشرده، آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی جاوا را به همراه برنامه نویسی سیستمهای کاربردی-تجاری مبتنی بر وب با معماری چند لایه (Web Application) و با بکارگیری زبان جاوا را شامل می شود. در این دوره ابتدا طی 25 ساعت اصول برنامه نویسی به زبان جاوا تدریس خواهد شد سپس 35 ساعت دوم به آموزش جاوای پیشرفته سپری خواهد شد. در این دوره ابتدا نسخه استاندارد جاوا (Java Standard Edition) تدریس خواهد شد سپس به نسخه تجاری جاوا (Java Enterprise Edition) متمرکز خواهد شد. پیش نیاز فراگیری نسخه تجاری جاوا (Java Enterprise Edition) یادگیری و مسلط بودن بر نسخه استاندارد جاوا (Java Standard Edition) می باشد که در این دوره بصورت فشرده تدریس می گردد. برنامه نویسی سیستمهای کاربردی- تجاری مبتنی بر وب با معماری چند لایه (Web Application) و با بکارگیری زبان جاوا بعنوان بخشی از نسخه تجاری جاوا (Java Enterprise Edition) در نظر گرفته می شود. در این دوره مباحثی همچون معماری چند لایه، الگوهای طراحی در نسخه تجاری جاوا (Java Enterprise Edition)، شیوه پیاده سازی مدل MVC به زبان جاوا، آشنایی با وب سرویس ها (Web Services) و نحوه پیاده سازی آنها در زبان جاوا و آشنایی با چارچوبهایی همچون JSF و EJBو Hibernateاراﺋه می گردد. استاد این دوره مهندس بلال مدحج می باشند و روز و ساعت برگزاری این دوره پنج شنبه از ساعت 15 الی 18 می باشد. شهریه این دوره 1،350،000 تومان می باشد.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره تحلیل نیازمندیهای نرم افزار Software Requirements Analysis

حوزه نیازمندی‌های نرم‌افزاری یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در توسعه نرم‌افزار است و باوجود پیشرفت‌های چشم‌گیر، مهندسی نیازمندی‌ها جزو ضعیف‌ترین حلقه‌ها در زنجیره مهندسی نرم‌افزار است و به تحلیل گران می‌آموزد که چگونه نقش خود را در پروژه‌های تحلیل نرم‌افزار ایفا کنند. در انتهای این دوره دانشجویان: 1- ادبیات و اهمیت حوزه نیازمندی‌ها را خواهند آموخت. 2- قادر خواهند بود نیازمندی‌های سیستم نرم‌افزاری را شناسایی، استخراج، مدل و تدوین نمایند. 3- مهارت مدلسازی حوزه مسئله را باهدف شناسایی اقلام اطلاعاتی موجود درراه حل پیشنهادی را کسب خواهند نمود. 4- کاربرد UML به‌عنوان زبان استاندارد مدلسازی را در تحلیل نرم‌افزار و نیازمندی‌های آن تجربه خواهند کرد. 5- با تکنیک‌های استخراج نیازمندی‌ها آشنا خواهند شد. این دوره از 15 اسفند با تدریس مهندس یوسف مهرداد بی بالان که کتابی هم در این زمینه تالیف کرده اند، آغاز می شود. رو زو ساعت برگزاری دوره شنبه چهارشنبه 17 الی 20 و شهریه دوره 630 هزار تومان می باشد.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

دوره مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK

اگر در شرکت یا سازمانهایی کار می کنید که پروژه محور هستند حتما باید این دوره را بگذرانید تا با ادبیات رایج در این شرکتها آشنا شوید . دوره PMBOK که نسخه پنج آن تدریس خواهد شد توسط آقای دکتر هومن تصدیقی اجرا می شود. دکتر هومن تصدیقی تبحر ویژه ای در تدریس دوره های مدیریت IT دارند. ایشان به غیر از این دوره دوره های ITIL و BABOK و COBIT و BPMN را در سماتک تدریس می نمایند. این دوره از شنبه 24 بهمن آغاز می شود و روز و ساعت برگزاری آن شنبه ها 13 الی 17 می باشد.

ثبت نام آنلاین در دوره های سماتک

برای ثبت نام در دوره های آموزشی فوق با شماره تلفن 88738394 تماس بگیرید و یا از طریق لینک های ثبت نام آنلاین اقدام فرمایید.

مرجع خبر: آموزش شبکه
تاریخ درج: 1394/11/19