تخفیف آزمون های بین المللی اندروید

تخفیف آزمون های بین المللی اندروید

یک خبر خوش


از امروز به مدت محدود می توانید به جای 150 دلار هزینه هر آزمون بین المللی Android تنها 80 دلار بپردازید.
شاید باشند برخی افراد که فکر می کنند به هر دلیلی با یکبار شرکت در آزمون ، ممکن است قبول نشوند و از ترس سوخت شدن هزینه اش مایل به شرکت در آن نباشند.

خبر خوش دیگر این است که شرکت Android ATC این فرصت را برای شما شرکت کنندگان ایجاد کرده تا اگر بار اول در آزمون Failed شدید،دوباره به صورت رایگان آزمون دهید.

فراموش نکنید این فرصت همیشگی نیست و فقط تا پایان ماه June فرصت دارید.


به دلیل نیاز شدید بازار به توسعه دهندگان نرم افزارهای موبایل، می توانید با شرکت در آزمون بین المللی اندروید رزومه خود را پربار تر کنید و آینده ی شغلی خود را تامین نمایید.

شما می توانید با شرکت در امتحان AND-401 و اخذ مدرک Android Application Developer به عنوان یک برنامه نویس رسمی اندروید شناخته شوید.
در ضمن می توانید با شرکت در امتحان بعدی AND-402 و AND-403 که درس های Android Security Essentials و  Monetizing Android Application می باشند نیز مدرک Android Application Engineer را دریافت کنید.

امتحان AND-401 که نشان از مدرک دوره ی Android Application Development دارد، قدم اول در راه گرفتن مدرک Application Engineer است.

پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره ها با نمره ی قبولی، ظرف کمتر از 10 روز کاری پس از دادن امتحان یک ایمیل دریافت می کنید حاوی Username و Password. بعد از آن شما یکی از دانشجویان Android ATC محسوب می شوید و می توانید مدرک Application Engineer خود را در قالب PDF از ایمیل خود دانلود نمایید.

مانند شکل زیر


اگر مایل باشید می توانید هارد کپی مدرکتان را سفارش دهید.
اگر فکر می کنید که مطالب را مسلط هستید، می توانید بدون شرکت در دوره Android، در امتحانات شرکت کنید.

برای رزرو امتحان با شماره تلفن 88738394 تماس بگیرید.


آموزش اندروید
مرجع خبر: سماتک
تاریخ درج: 1395/03/10