هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

نمایشگاه کار رویدادی است که در آن کارفرمایان و کارجویان فرصتی برای تعامل و ملاقات حضوری با یکدیگر پیدا می کنند. دانشگاه شریف نیز نظیر دانشگاه های معتبر دنیا از سال 1390 و با هدف تسهیل فرایند اشتغال نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص، اقدام به برگزاری نمایشگاه کار نمود.

در این رویداد بزرگ، فرصت‌های فراوان کاري در اکثر زمينه هاي تحصيلي براي تازه فارغ التحصيلان، افراد با تجربه و حتی دانشجویان ارائه مي شود. هم‌چنین در حاشیه‌ی این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون رضایت شغلی، مصاحبه‌ی کاری، انتخاب شغل مناسب و ... برگزار می‌شود.

شرکت بیش از 250 سازمان معتبر، تبادل بیش از 100 هزار رزومه بین کارجویان و کارفرمایان و در نهایت استخدام بیش از 1600 نفر نیروی متخصص که در 7 دوره برگزاری این نمایشگاه محقق شده است، نشان از موفقیت‌آمیز بودن این رویداد دارد.

امسال نیز حسب سالهای گذشته، هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف در بازه 16 تا 18 مهر ماه، در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

سماتک همواره می کوشد با ارائه دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی مورد نیاز صنعت، ارتباط میان بازارکار IT و دانشگاه را برقرار کند. سماتک نیز در کنار برندهای معتبر دیگر، در این نمایشگاه حضور دارد.

برای ثبت نام در این نمایشگاه کافی است به وبسایت جاب ویژن به عنوان سامانه نمایشگاه کار دانشگاه شریف مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر در لینک زیر 👇👇 


مرجع خبر: سماتک
تاریخ درج: 1396/07/12