جستجویی هیجان انگیز با استفاده از کلمات مخفی در گوگل

جستجویی هیجان انگیز با استفاده از کلمات مخفی در گوگل

حوزه فعالیت وتنوع خدمات گوگل بسیار گسترده شده است. اطلاعات شفافی که در اختیار کاربران اینترنتی قرار می دهد، حیرت آور است. به خاطر وابستگی کاربران به این خدمات، گوگل مجبور است مدام در حال تحول و پیشرفت باشد. اما بسیاری از این سرویس ها فقط برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت طراحی شده اند.
بسیاری از این سرویس ها از طریق جستجو در گوگل نمایش داده می شود.
در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره می کنیم، آنها را امتحان کنید حتما خوشتان می آید:

1- نوشتن عبارت”tic tac toe” بازی XO را برای تان به نمایش می گذارد. می توانید این بازی را با دوستتان یا با خود گوگل بازی کنید. برای اینکه نهایت لذت را از این بازی ببرید، میزان سختی بازی را افزایش دهید و روی Impossible قرار دهید.





2- اگر در دوراهی تصمیم گیری هستید که کاری را انجام دهید یا ندهید می توانید با نوشتن عبارت “flip a coin” از گوگل کمک بگیرید.





3- اگر به دنبال تصمیم گیری بین 6 مورد هستید، می توانید این عبارت را جستجو نمایید تا تاس گوگل برای تان نمایان شود: roll a die





4- عبارت “askew” را جستجو نمایید تا صفحه گوگل کمی کج شود.





5- اگر حس کنجکاوی زیادی دارید، عبارات “fun facts” یا “I’m feeling curious”را جستجو نمایید. سوال و جوابی به صورت تصادفی برای تان ظاهر می شود که با زدن دکمه آن می توانید به سوال و جوابی دیگر بروید.





6- با جستجوی عبارت “google in 1998” می توانید خاطرات گوگل را مرور کنید. صفحه گوگل به ظاهری که در آن سال ها داشت بازخواهد گشت. با همان اندازه اطلاعاتی که در آن سال ها در گوگل وجود داشت و همچنین لوگو نیز مانند لوگوی آن زمانش است.





7- با جستجوی “zerg rush” سیل عظیمی از حرف “O” از بالای صفحه شروع به حرکت در کل صفحه می کنند و جستجوهایتان را نابود می کنند.





8- با نوشتن عبارت “do a barrel roll” صفحه گوگل 360 درجه می چرخد.





9- با نوشتن عبارت “pacman” بازی Pacman برای تان به نمایش گذاشته می شود.





10- به صفحه جستجوی تصاویر گوگل بروید و در نوار جستجو عبارت “Atari breakout” را بنویسید. عکس های موجود را به صفحه بازی تبدیل می کند و می توانید بازی کنید.





تاریخ درج: 1395/10/14
دانلود مقاله