گزارش تصویری: دوره فنون پیش بینی در صنعت مخابرات

گزارش تصویری: دوره فنون پیش بینی در صنعت مخابرات

تصمیم گیری برای آینده و برنامه ریزی از وظایف اصلی مدیران در هر سازمانی است. برای برنامه ریزی های بلند مدت، مدیران نیاز دارند آینده را با دقتی قابل قبول پیش بینی کنند. پیش بینی یا  Forecasting به عنوان بخشی از علم آمار و ریاضیات، مهارتی است که به مدیران کمک می کند تا آینده را پیش بینی کنند و بر اساس آن تصمیم گیری صحیح انجام دهند. 

دوره تکنیک های پیش بینی در زیر ساخت های مخابراتی برای پنجمین بار است که توسط سماتک و با تدریس دکتر هومن تصدیقی برای مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار می شود تا به مدیران این مجموعه معظم کمک کند با پیش بینی نیازهای آتی زیرساخت های مخابراتی اقدامات مناسبی برای تامین زیر ساخت مورد نیاز انجام دهند. 

در ویدئوهای زیر دکتر هومن تصدیقی داده کاوی یا Data Mining  را به عنوان یکی از ابزارهای پیش بینی معرفی می نمایند و با ذکر مثال های عملی کاربرد آن را برای پیش بینی های آینده، تصمیم گیری های صحیح و اقدامات موثر ارائه می نمایند.





محوریت این دوره معرفی ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات برای انجام پیش بینی در صنایع مختلف می باشد. این دوره می تواند برای صنایع مختلف بازطراحی و اجرا شود. تکنیک های پیش بینی در صنعت بانکداری، تکنیک های پیش بینی در صنعت پخش، و .... می تواند مثال هایی از این دست باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر و برگزاری دوره های اختصاصی برای سازمان ها می توانید با شماره تلفن 88738394 داخلی 111 تماس بگیرید

مرجع خبر: سماتک
تاریخ درج: 1394/07/26